Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet något om märkningen P&R på sadlar? Har en flatback som det står C.C på lädret men annars är det bara märkningen P&R vid "knapparna" på framvalvet.
Ska tydligen vara en Oxfordsadel, men jag hittar inte att det står nånstans på den.
Nån som har nån gissning??
De tillverkades åt en svensk ridsportgrossistfirma som hette Poulsen & Ragoschy (reservation för felstavning). Har för mig att det var hyfsade mellanprisklassadlar. CC betyder close contact.
tack för svaret!! Men är det då en Oxfordsadel eller heter den P&R? Har nämligen inte hört varken det ena eller det andra tidigare
Hur gammal tror du den kan vara, om du skulle gissa? Den är väl använd och jag skulle gissa på minst 5 år.
Nej jag har precis köpt den Så jag ville bara veta lite mer om den, eftersom jag köpt den begagnad och inte visste just nåt om den.
Jag gav 2500:- för den så jag tycker att jag gjort ett fynd eftersom den är i bra skick.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Medelhavsdelen rensad och jag insåg att jag är ungefär 1 månad längre fram i mitt trädgårdsarbete än vad jag var förra året 🤩
Och ja...