När bytte du kamrem? Det spelar roll. Den måste bytas vart 4de år även om man inte har kört 12 000 mil.Den har gått ca 18.000 mil och är från 2004. Bytt kamrem,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När bytte du kamrem? Det spelar roll. Den måste bytas vart 4de år även om man inte har kört 12 000 mil.Den har gått ca 18.000 mil och är från 2004. Bytt kamrem,
Det talar för elbil.Jag kommer köra rätt korta sträckor (runt
Jag kan inte uttala mig om minins köregenskaper, men det är en bil jag aldrig hade köpt då den känns oerhört plastig och billig i konstruktionen. Jag har skruvat i ett par på jobbet och både jag och mina kollegor var rörande överens om att ingen ville ha en sån. Men visst är de sötaFörutom Volvo är Mini Cooper min favoritras bland bilar så jag tycker du ska köpa en sådan om du bryr dig om hur den ska se ut!
Antar att du redan har koll @Tassetass men det kan ju vara värt att kika lite på olika bilars säkerhet typ här https://www.euroncap.com/en för att kunna jämföra lite
Det verkar tex skilja en hel del hur säkra bilar är för barn och det kan ju vara lite bra att veta.
Det förvånar mig tyvärr inte alls faktiskt. Det är lite tråkigt att det är så för man hade kunnat göra riktiga coola bilar av dem om man hade ansträngt sig, men det sägs ju att det finns en del att önska vad gäller Minisarna, tyvärr.Jag kan inte uttala mig om minins köregenskaper, men det är en bil jag aldrig hade köpt då den känns oerhört plastig och billig i konstruktionen. Jag har skruvat i ett par på jobbet och både jag och mina kollegor var rörande överens om att ingen ville ha en sån. Men visst är de söta
Fick låna en sån när vår bil var på verkstad, så himla rolig! Jag blev helt förälskad, och då har jag ganska höga krav på hur en bil ska vara för att vara rolig men jag är rätt säker på att det var 5 dörrar?Maken har en Honda Civic type-r. Superkul bil Vet inte hur de ligger i pris dock.
När bytte du kamrem? Det spelar roll. Den måste bytas vart 4de år även om man inte har kört 12 000 mil.
Det är ju också en superviktig grej som är svår att veta på förhand - hur bra en själv sitter i olika modeller.Kan tillägga att jag sitter hemskt illa i min Polo på jobbet, utrymmet från ratt till pedaler är för kort för mina 180 cm, och de byter bromsskivor på den rätt ofta också. Därav tittade jag inte på Polo när jag letade bil.
Jag och sambon har provat både Fiat 500 och Ford Focus och tyckte båda att vi satt extremt obekvämt. Vi är inte speciellt storväxta någon av oss men för att sitta bekvämt i Fiaten bör man väl vara max 150 cm och pinnsmal. Focusen är det nog inget större fel på egentligen men jämfört med den Volvo V40 och VW vi tittat på innan så var sätena inte mycket att hurra för.Det är ju också en superviktig grej som är svår att veta på förhand - hur bra en själv sitter i olika modeller.
Jag avskydde tex att köra sambons gamla Audi A5, satt så fruktansvärt illa och såg ingenting men den var typ optimal för sambon som är typ 30cm längre än mig.
Och det var tvärtom med min Opel Astra, jag satt jättebra men sambon avskydde att köra den (inte bara pga opålitlig skräpbil enligt honom )
Då så kan du ta några tusenlappar till.Ja den byttes senast 2017
Precis vad min svärdotter också säger, hon övningskör just nu. Sonen är ju betydligt längre så han ser väl mera. Fö verkar det vara en pigg bil.Fast civic är hemsk (inte kört någon type-r, en granne har dock en och den ser kul ut). När jag körde en förut så var den nästan läskig, det var som om hela bilen var en enda död vinkel. Det gick knappt att se ut ur den!