En riktig Datormus!

Rea

Trådstartare
Eller ja, mus och mus, men nog är han allt söt vår lille hamsterkille:love:
Jag hade blivit glad om ni andra kunde lägga in lite bilder på era hamstrar, långhåriga som korthåriga, med eller utan stamtavla.
100_2727.jpg

Sv: En riktig Datormus!

Åh sicken söt! :love:
Jag har tyvärr ingen bild på min lille hamster i denna dator, men jag ska leta upp en annan bild senare :)

Liten bildbomb på Slash, vintervit utan stam. Världens coolaste och gosigaste. :love: :love: Han är dessutom helt kär i min dator. :D

På tangentbordet och hjälper matte skriva.
Photo_21236_377475.jpg

Photo_21236_377474.jpg

I hjulet sitter man gärna och äter.
Photo_21236_377476.jpg

I transportburen tillsammans med brorsan.
Photo_21236_264709.jpg

Inte världens bästa skärpa, dålig kamera, dåligt ljus och ett djur som aldrig sitter helt stilla. :p

Ja, men det är säkerligen ingen renrasig, "bara" djuraffärsdjur.
Mysig är han i vilket fall :love:

MEn så sööööööt man får vara då:love: .
Min brorsdotter har en dvärghamster som liknar din, men den skiftat färg:confused:. Har nog den mjukaste päls man kan tänka sig.

åå såå fiin!! :love: så himla lik min gamla hamster! hon älskade också att sitta med vid datorn.. men nu är hon avlivad..:cry: har tyvärr inga bra bilder på henne i datorn, (har några, men dom är konstiga)

Toviie

(ska se om jag kan få in några bilder på mina dvärgisar snart!)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 479
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 937
Senast: Nota
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 369
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka