En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Grattis!
Själv har jag "smygit" på apoteket men det är för att min svägerska jobbar där... Sist handlade jag på ett annat apotek för att vara på den "säkra" sidan... För även om hon håller tyst så vill jag hålla det lite hemligt ihop med min man... Ett tag ialla fall... ;)
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Man får väl gratulera då,
Det är mysigt med bebisar.
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Jag var så säker att jag räknat rätt, men gjorde för säkerhets skull en koll på www.gravid.se och då blev 24/9 datum för förlossningen. Så det blir kanske i september då, istället för oktober som jag trodde. Fast de flesta går väl över tiden så det kanske blir oktober i alla fall...
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Grattis, vad snabbt det gick :bump:!

24/9 - tror det är Springsteens födelsedag, se till så att det blir då ;)
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

GRATTIS!!!

/Ankan *som inte alls visste att du ville ha barn men Tokmaja skvallrade om att du skulle ha idag*
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Vad härligt!
Grattis, grattis!! :banana:
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

mandalaki skrev:
Grattis, vad snabbt det gick :bump:!

24/9 - tror det är Springsteens födelsedag, se till så att det blir då ;)

tredje gången gillt! :banana: Klart jag måste se till att pricka the boss födelsedag!
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Ankan skrev:
GRATTIS!!!

/Ankan *som inte alls visste att du ville ha barn men Tokmaja skvallrade om att du skulle ha idag*


Sicken skvallerbytta hon är den där Tokan *fniss*... ja, nu är knåddtillverkningen igång för fullt!
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

GRATTIS!!

Du har val gatt tillbaka till Apoteket och lite i smyg berattat for kassorskan att testet blev positivt??
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Nej inte första dagarna i oktober Missan, det får du missa :banana: . Annars kommer bara ungen hit då och fyller ner sig på mârten varje födelsedag :smirk: :bump: !!
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Tokmaja skrev:
Nej inte första dagarna i oktober Missan, det får du missa :banana: . Annars kommer bara ungen hit då och fyller ner sig på mârten varje födelsedag :smirk: :bump: !!

Jävlar i min låda, det tänkte jag inte på! Jag får klämma ut knådden på utsatt datum, 24/9 är ett utmärkt datum till skillnad från att FYLLA år på Mârten!!!!!!!!!!!!
:rofl:
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

ramonarunds skrev:
GRATTIS!!

Du har val gatt tillbaka till Apoteket och lite i smyg berattat for kassorskan att testet blev positivt??

Jag funderade nästan på att göra det men jag kommer inte riktigt ihåg hur hon ser ut. De är så många som jobbar där. Men roligt är det. Kanske känner hon igen mig och ser när magen börjar puta ut. Vi får se!
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Jane_Done skrev:
Då blir det 1/10. :bump: :bump:

/Jane

Vi får väl ha någon slags vadslagning om födelsedatum
:idea: när det börjar närma sig!
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Apropå grav test måste jag bara få berätta om mina vänninor, vilken den ena av dem var hög gravid och det syntes mer än väl att det var en bäbis på gång där.
Hon går in på apoteket och köper ett grav test åt min andra vännina som misstänkte att hon var gravid. Eftersom hon jobbat på det apoteket ville hon själv inte gå in och blottlägga sig totalt innan det ens fanns någon garanti.
Väl i kassan när min hög gravida vän ska betala tittar kassörkskan lite suspekt på hennes mage och tar betalt, sedan säger hon lite skämt samt, - Det där behöver du inte betala för jag kan tala om att du är gravid helt gratis. :crazy:
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

miss_snoozie skrev:
Apropå grav test måste jag bara få berätta om mina vänninor, vilken den ena av dem var hög gravid och det syntes mer än väl att det var en bäbis på gång där.
Hon går in på apoteket och köper ett grav test åt min andra vännina som misstänkte att hon var gravid. Eftersom hon jobbat på det apoteket ville hon själv inte gå in och blottlägga sig totalt innan det ens fanns någon garanti.
Väl i kassan när min hög gravida vän ska betala tittar kassörkskan lite suspekt på hennes mage och tar betalt, sedan säger hon lite skämt samt, - Det där behöver du inte betala för jag kan tala om att du är gravid helt gratis. :crazy:


:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: En rolig händelse på apoteket och en rolig i morse i badrummet

Grattis!
ma.gif
Är det ditt första?? *Nyfiken*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp