En så kallad babykandar stång

Sv: En så kallad babykandar stång

Här är en till som undrar! Dock har jag hittat en kandarstång med kortaskänklar och låg, bred tungfrihet från Globus, men tyvärr i gul metall...

En kandarstång med korta skänklar typ..:)

Sprenger är dom enda jag hittar på nätet som marknadsför det som babykandar.

Finns säkert fler bara det att dom inte kallar det så. 5cm långa är skaklarna på mitt iaf.

Menar du en sån stång som bara har en jätteliten skänkel, utan ring för skumrem?
Har sett en sån i ett par affärer här i Skåne, på Ryttare och häst i Flyinge tror jag. Vet inte om de har på hemsidan, annars kan du ju ringa och fråga.

Nyrelski skrev:
Menar du en sån stång som bara har en jätteliten skänkel, utan ring för skumrem?
Har sett en sån i ett par affärer här i Skåne, på Ryttare och häst i Flyinge tror jag. Vet inte om de har på hemsidan, annars kan du ju ringa och fråga.

Ja som panaccea skrev, typ 5 cm lång skänkel. Vad har dom för hemsidor då?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 942
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka