En sån där låttråd igen...

SoffiProppi

Trådstartare
...men jag blir GALEN!! Är i Hammarö och tävlar på Wermland EG och hörde en låt på prisutdelningen (kan ha varit under ärovarvet) som jag försökte lägga på minnet men misslyckades med totalt.

Det jag minns är att en del av texten gick i "lalalala"-form (kan ha varit lelele eller jajajaj eller något, men ni fattar hoppas jag) och texten gick på franska (tror jag, hehe). Glad låt, lät som någon typ av remix på en äldre låt. Tyckte mig känna igen den men hittar den ingenstans :cry::arghh: Googlar man franska populära låtar kommer bara Edith Piaf upp och det är inte riktigt det jag söker :p

Snälla snälla hjälp mig!
 
...men jag blir GALEN!! Är i Hammarö och tävlar på Wermland EG och hörde en låt på prisutdelningen (kan ha varit under ärovarvet) som jag försökte lägga på minnet men misslyckades med totalt.

Det jag minns är att en del av texten gick i "lalalala"-form (kan ha varit lelele eller jajajaj eller något, men ni fattar hoppas jag) och texten gick på franska (tror jag, hehe). Glad låt, lät som någon typ av remix på en äldre låt. Tyckte mig känna igen den men hittar den ingenstans :cry::arghh: Googlar man franska populära låtar kommer bara Edith Piaf upp och det är inte riktigt det jag söker :p

Snälla snälla hjälp mig!

Ingen som filmade ärovarvet?
Isåfall lär ju musiken ha fastnat på film?
 
...men jag blir GALEN!! Är i Hammarö och tävlar på Wermland EG och hörde en låt på prisutdelningen (kan ha varit under ärovarvet) som jag försökte lägga på minnet men misslyckades med totalt.

Det jag minns är att en del av texten gick i "lalalala"-form (kan ha varit lelele eller jajajaj eller något, men ni fattar hoppas jag) och texten gick på franska (tror jag, hehe). Glad låt, lät som någon typ av remix på en äldre låt. Tyckte mig känna igen den men hittar den ingenstans :cry::arghh: Googlar man franska populära låtar kommer bara Edith Piaf upp och det är inte riktigt det jag söker :p

Snälla snälla hjälp mig!

Förmodligen inte särskilt troligt men det första jag kom att tänka på var Ca plane pour moi av Plastic Bertrand :D
 
Om du inte hittar låten kanske du kan mejla den som höll i tävlingen. Lite pinsamt kanske men förmodligen får du svar och slipper gå omkring och undra! :o:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp