En till storleksfråga

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Real_Life
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 123
R

Real_Life

Hur tycker ni att det "ska" se ut (storleksmässigt ryttare+häst) på en islandshäst? Bild?
Dom kan ju bära mycket, det vet jag ju men för det betyder det inte att det ser bra ut :angel:
Hur noga är det att man ser "lagom" ut på islandshästtävlingar?
Hur många cm längre än sin häst är okej enligt er?
Bara nyfiken :)

Så länge hästen går i rätt form och inte har ont av sin ryttare så tycker inte jag att det spelar någon roll hur stor ryttaren är.

Jag tycker som Sesselja, att så länge det är ett harmoniskt ekipage i övrigt spelar inte storleksförhållanden någon roll.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
857
Senast: Hermelin
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Squie
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka