"En väldigt stor tragedi för alla"

Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Usch vad hemskt att tjejen dog :cry: :cry: :cry:
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Fy fan va hemskt, stackars tjej :cry:
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

vad hände med hästen?
Klarade den sig????????:confused:
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Jätte hemskt för alla inblandade, tänker då främst på hennes familj :(

Ang hästen "Hästen Boguet klarade sig utan större skador och vilar nu på Stall Bröms i Heden utanför Leksand. "
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Tjejen gick i min kusins klass. En mycket tragisk händelse. >Jag tävlar själv medelsvår fälttävlan, men på ponny, men har aldrig vart med om nåt sånt här hemskt.
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Om jag ska vara ärlig tyckar jag faktiskt att det är lite hemskt att ingen pratar eller skriver om hon som bröt nacken?!
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Du är lite märklig du. :crazy:
Det finns flera trådar om Lina. Fast Lina och Elin är skilda händelser.
 
Sv: "En väldigt stor tragedi för alla"

Bouquet!

Elin och Lina är väldigt skilda händelser! Och vill man dela med sig av sina tankar till Lina så finns trådar om det också!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut de sista två svenska ryttarna till de internationella hoppklasserna under Gothenburg Horse...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under uppmärksammade former fick Sylve Söderstrand lämna sin post som förbundskapten för det svenska hopplandslaget. Då protesterade...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Snubbelfot
·
  • Artikel
Hästnyheter Elva medaljer, två guld och en himla massa lärdomar för framtiden. SOK-ledningen åker hem från Rio de Janeiro med glada minner. – Det...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje år delar Svenska Ridsportförbundet ut ett championattecken till den unga ryttare som gjort bäst i från sig i fälttävlan. Årets...
Svar
0
· Visningar
944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp