en viss kurs

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare sucka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 772
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sucka

Jag sitter på nätet nu och letar efter en sida som jag bara råkade hitta förut, för 1,5 månader sen. Det är några som håller kurser i AR och som också har erfarenhet av islandshästar (vilket står på sidan). Jag tror att det ligger i Linköping. Är det någon som vet vilken sida jag letar efter som kan ge mig förslag!!!?

Sv: en viss kurs

Leta gärna i Bukefalos länkarkiv, där man kan söka på specifika sökord.

Hittar du inte länken, du söker där, finns många bra sökmotorer. Hittar du länken via sökmotor, kan du sedan tipsa om länken i Bukefalos länkarkiv, så andra också hittar den.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 451
Senast: Alexandra_W
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 535
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka