Bukefalos 28 år!

Ensam hemma?

Vet vi förresten att ungen är "frisk och normal". En gammal kollega till mig har en son med autism, inte särskilt grav (han går i vanlig klass t.ex) men ändå autism. Han kan inte vara själv hemma om kvällarna utan behöver "barnvakt". Han tycker helt enkelt väldigt illa om det. Han är 14 år gammal.
Nja, nu är jag ju inte en del av deras familj, men jag har ändå en så pass nära relation till dem att något sånt inte hade hållits hemligt. Men det är klart, det kan ju vara något utan att dem vet om det eller har tänkt på det.
 

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 337
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Hade en diskussion med en person om just detta, hennes mamma lämnade alltid yngsta sonen ensam hemma då hon gick över till grannen för...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
23 410
Senast: Enya
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 824
Senast: Mirre
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 388
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp