Darby

Trådstartare
Ni som har hundar med epulider, utväxter i tandköttet, vad har ni för erfarenheter av att skära/bränna bort dem? Har de återkommit efter ingrepp och har de vuxit lika mycket eller har tillväxten minskat?

Sv: epulider

Min gamla hund hade en sån I guess, det var som en liten extra "grej" precis vid tanden som dessutom inflammerades. Veterinären skar bort (det här var flera år sedan) och den har inte återkommit.

Sv: epulider

Har ingen erfarenhet så att nån av mina hundar haft det, men "min" vet. bränner bort dem med gott resultat.

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 319
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 663
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka