Equalityline

Sv: Equalityline

oh hell yeah yeah :bump:
va inne där för nån vecka sen, men då verkade ingenting funka. så dom har fått rätsida på allt nu då, trevligt!! :)

Den funkar inte nu iaf. Står där oxå att de har problem m produktsidan, men det är definitivt en sida jag kommer pröva senare!

hmmm är inte webbutiken till för återförsäljare och inte "slutkonsumenter"? :confused:

Fast som jag förstod det är det bara för deras återförsäljare.

Jasså ? :( Vad tråkigt sådant fall. Hoppas den blir för oss vanliga dödliga konsumenter också i så fall, vore ju allra bästa om man kunde handla därifrån direkt. Tycker dom har bra utbud m.m.

Annars vill jag bli återförsäljare så kan alla handla av mig ;) :D

Nu kommer jag inte in på sidan så att jag kan läsa vad det stod, men jag tror att det var så.

Ja, det får du bli :idea: :D

Då måste du ha allt i lager, det kanske blir lite dyrt? haha.... :p

Men håller med, vore supert om det gick att handla direkt från dom. Men dom är ju grossister så, går ju inte ens att handla av dom på mässor numera... :(

Kanske det, måtse nog gifta mig rikt eller nåt först haha. :p
Jag ska ha en jätte stor butik lyxig butik med bra utbud, och en webshop och ev. postorder också. :angel:

Vad tråkigt :(

Vi får väll göra uppror och skita i och handla saker i butikerna, vi kan säga att vi hellre handlar i nätbutik i stället men även hoppas på att de kan ha båda :D

cactuspower skrev:

men nu gör du ju precis det som du gnäller på i en annan tråd?
Varför bli irriterad på att företagare slänger ut såna här trådar, om man gör samma ska som privatperson? var ligger skillnaden egentligen?
*kasta sten i litet glashus, kallas det*

Men jag har väll ingenting med Equalityline och göra, personligen?
Alltså inte med deras produkter, företaget eller dyl. Eller vad menar du?? Förklara ?? :confused:

Du behöver inte ha så mkt hemma... Du behöver bara handla för en viss summa så är du återförsäljare... Summan var iofs ganska mkt högre nu än för 5 år sedan...
Irriterar mig också på att man inte får handla av dom direkt... men det går ju at ordna... men det tar tid ändå... Går snabbare att plocka hem det via exvis Skara som jag tycker har väldigt mkt snyggt hemma...

Var är alla "exklusivare" varorna de har varit ensamma om att ta hem innan??? Hittar inte något i dyon, hg mm.... Dyon skulle ju komma med ny kollektion ju...:(

Centaur skrev:
Då måste du ha allt i lager, det kanske blir lite dyrt? haha.... :p

Men håller med, vore supert om det gick att handla direkt från dom. Men dom är ju grossister så, går ju inte ens att handla av dom på mässor numera... :(

Men enligt hemsidan så kommer de till mässan, men det kanske inte går att köpa något? Bara titta? Löjligt isf...

Utdrag från första sidan:

HÄR TRÄFFAR DU OSS 2006
Hästsportmässan 17-19 Mars SE (fackmässa)
Scandinavium 13-16 April SE
Scandinavian Equestrian 21-23 April NO (fackmässa)
Falsterbo 10-16 Juli SE
Equality Line Derby 4-6 Augusti SE
Hästsportmässan 15-17 September SE (fackmässa)
Oslo Horse Show 12-15 Oktober NO
Helsinki Horse Show 19-22 Oktober FI

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 902
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
802
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka