Equalityline

Sv: Equalityline

cactuspower skrev:
Men jag har väll ingenting med Equalityline och göra, personligen?
Alltså inte med deras produkter, företaget eller dyl. Eller vad menar du?? Förklara ?? :confused:

Det är ju det som är problemet delvis, jag kan ju inte veta vad
du eller någon annan ev har för relation till något företag. Rent hypotetiskt skulle ju du kunna få betalt för att marknadsföra någons produkter på nätet (menar inte att det är så, bara väcker frågan). Det kan ju vara så. likväl som man kanske bara gillar produkten, och vill lyfta fram den. Det jag menar är att gränsen är hårfin, och att i det läget avgöra vad som är reklam måste ju vara jättesvårt.
Vi måste ju få tycka till om saker, men att dra gränsen är svårt.
Om jag startar en tråd där jag lovordar ett företags produkter, är det reklam då?
Eller är det bara reklam om man kan bevisa att jag har en koppling till företaget? Om man säljer saker, tycker man givetvis att de är bra, men kan man då rekommendera andra dem, eller gör man reklam då?
hoppas du förstår hur jag tänker!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 902
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
802
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka