Equalitylines lädersaker

Evergreen

Trådstartare
Alltså märket... Hurdan är kvalitén på dom egentligen?

Tänker främst på tränsen & sadelgjordarna.

Sv: Equalitylines lädersaker

Tränsen är undrarbara i lädret :love:
Sadelgjordarna har jag inte testat men skulle tro att de är väldigt smidiga dem oxå!

Equalityline har en del olika märken.
HG gör riktigt bra träns och sadelgjordar. Hopplattan är väll bland den bästa man kan hitta på marknaden.
Dyon har mjuka o fina träns.

Prestige gör också fina grejer. Ser dock lite platsiga ut men håller hög kvalitet.

Sen finns en billigare kollektion
GlenGordonCollection och Eql.
Fint läder i dessa också men inte jämförbart med tex HG.

Okej. Är dom ordentligt genomfärgade & så, så att dom inte blir gråa efter ett tags användande? :crazy:

I "min" ridsportaffär hade dom equalityline träns för "bara" ca. 600, dom såg och kändes fina, men jag blir alltid misstänksam mot träns som kostar så pass "lite"... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
336
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 190
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 528
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka