BernT

Trådstartare
Hur lång tid brukar det ta när man vill ha en Equiline-luva i färger som man själv väljer?
För man ber väl affären beställa eller hur gör man :p?

Sv: Equiline

Ja man får gå genom en ÅF.
Nu har jag inte beställt en luva, men ett schabrak... Tog sisådär 4-5 mån.... :crazy: (men så lång tid ska det enligt ÅF inte ta, måste ha blivit nåt fel när jag beställde)

:eek: Jag som trodde det tog typ 2 veckor.
Kostar det extra eller är det runt 400 som vanligt? För en luva alltså.

har också beställt ett shabrak det tog 6 veckor innan det kom. Har en kompis som beställa en luva och för henne tog det också 6 veckor om jag mins rätt.

2 veckor kan jag inte tänka mig att det tar... (framförallt inte i semestertider) Tänk på att det ska sys upp och skickas från Italien (och planeras in med transporter), sen till Equality Line och sen ska det skickas till butiken som säljer luvan till dig.

Vad jag vet kostar det inget extra att välja färger, men desto mer man vill ha desto mer kostar det sas. Med schabraken betalar man extra om man vill ha annan färg på kantbandet, om man vill ha passpoal osv. Är säkert nåt liknande med luvorna också.

Ah, men jag bor ju nära Equalityline, så jag skulle kunna hämta den själv fast ändå betala till affären.
Jag ska ha en marinblå med en röd och en vit pp.
Har bara sett med enkelpp men det måste ju gå att få med dubbel.
Typiskt att jag var i affären idag, får åka dit i helgen och beställa.

Har svårt att tänka mig att Equality Line skulle lämna ut produkterna till privatpersoner och hur butiken skulle ställa sig till det, men det är klart, du kan ju alltid fråga!
Den färgkombinationen du vill ha finns säkert på lager antingen hos Equilline eller hos Equality Line. Hade nog varit annorlunda om du ville ha rosa luva med snorgrön pp och kanariegul pp ;)

Ah, fast jag har gjort det förut. Fast då har jag betalat i affären först och sen hämtat den på Eq.
Haha jag tror jag ska ta din variant istället. Skulle bli skitsnyggt :angel:

Åh vad underbart det vore.
Men med dubbel-pp?
Nu måste jag bara beställa hem schabraken med den kombon också haha.

Ifall Equalityline har färgkombinationen på lager så tar det inte lång tid alls. Annars har jag för mig att de inte brukar kunna lova under 8 veckors leveranstid. Att tänka på också är att det är semestertider i augusti i europa så under den tidsperioden kan det ta ännu längre tid.

:eek: Jag som trodde det tog typ 2 veckor.
Kostar det extra eller är det runt 400 som vanligt? För en luva alltså.

betalade 350 för min tror jag, om inte mindre. Men beställde en helt vanlig plane...marinblå:p Kostar nog extra för om man ska ha en fläta, eller dubbel!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Mat Jag älskar sötpotatis, men inspirationen tryter och jag är sugen på att prova något nytt. Affären har extrapris på sötpotatis denna... 2
Svar
21
· Visningar
702
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 225
Senast: Capybara
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur