Equipes Linnea

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Rebecca_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 134
R

Rebecca_R

Är den bra?
Den ser verkligen skön ut och är supersnygg :love:
MEn tänkte eftersom att den ändå är billigare än dom andra, är den bra och värd att lägga pengar på, eller ska man satsa på dyrare modellen?

Sv: Equipes Linnea

Nej, det är Linnean jag har. Men det står Expression där på sidan.

Att de är billigare beror på att de har plastbom och de dyrare modellerna har limträ bom.

+ DianaPlusCopia

Linnéan är en modell av expression sadeln fast i kalvskinn, därav att det står expression på kåpan.

När köpte du din?
De har tydligen ändrat bomvidds storlekarna på plastbommarna så att det är som träbommarna. Förut var en 0:a i plastbom bredare än en 0:a i trä bom, men de ska tydligen vara mer lika nu efter årsskiftet tror jag det var. Den som i plastbommarna hette 0:a (normal) heter nu +1.

är det stor skillnad på om det är plast eller träbom då?
Vill ju inte köpa ngt halvdannt:P
Då är det bättre o lägga till lite extra:)

Träbommen blir ju lite mer flexibel. Jag är jättenöjd med min Linnea. Nu har ju tyvärr hästen vuxit ut den så jag måte byta.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 724
Senast: Mirtai
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
687
Senast: Fetaost
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 345
Senast: Amha
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
899
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka