JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Islandshäst
Trådstartare
Trådstartare
Gneisti
Startdatum
Startdatum
13 Apr 2007
Svar
Svar
63
Visningar
Visningar
4 974
Sv: Era hästar!
tölten.. men när man töltar går det lugnt tempo.. har väldigt svårt att få fart på tölten!.. sen tycker han mest om att galoppera fort!!!
Traven är svårast att få fram helt ren då han går över i tölt minsta lilla man gör.. Hästen är pigg o frammåt samt känslig , han vill gärna ha ett högt tempo när han rids vilket vi försöker träna bort.
Åh, precis samma med min!
Ja, just nu är det tölten... den finns knappt
men när pållen kommer till sverige ska de bli ändring på de
Haha... lättast är ju klart grisepassen
Islandshäst
Hej!
Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst?
Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Islandshäst
Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Utrustning
Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha.
Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Hästnyheter
Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Härlig ledig lördag! Efter 90-årsfirandet av morfar och smaragdgröna fina naglar hans dag till ära 🥰 for jag direkt till stallet och det...
Fjordfrälst
4 minuter sedan
Svar: 1 782
Visningar: 63 094
Allmänt
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Men du missförstår ju. Det jag skriver är att man kan äta riktigt stora mängder frukt och grönt. Ät ett kg tomater, för all del ät 2...
CFrisk
5 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 40 756
Allmänt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Hästarna sliter inte så mycket på fötterna när dom går i gräshage och har man barfotaboots på när dom rids så brukar det sällan bli ett...
super
2 minuter sedan
Svar: 803
Visningar: 63 098
Vård
Vi med egen gård/stall
Anläggning Jag tycker tvärt om, kör på alternativ 3 - två boxar! Det är ju som du säger rymliga mått till de storlekarna på hästar, och jag...
sorbifolia
12 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
22 minuter sedan
Svar: 686
Visningar: 60 435
Grenar