Era lekstugor !!

Mitten

Trådstartare
Vi har köpt en lekstuga! Jättefin, med måtten 240*160 plus nockhöjd 1,90. Röd med vita knutar och en liten veranda :love: Den kommer med lite tur om en vecka. Bokat lastbil på onsdag.

Nu vill jag ha inspiration i form av inredning och pryttlar - jag har tankar på liten brevlåda, blomlådor... litet bord inne, litet kök kanske ? Om det inte blir för trångt... Små hyllor?

Lekvänligt för en 2-åring helst, bomba mig med tips, bilder, förslag!!

Sv: Era lekstugor !!

Bra trad! Jag behover ocksa inspiration!!

Vi har ocksa en lekstuga (bild nedan) och an sa lange bara en liten bokhylla och en liten traspis dar inne. Mjukt blatt "gummi"golv ar det ocksa, och gardiner for fonstren. Tva stycken beanbags att softa i. Stor griffeltavla pa ena vaggen - den ar MKT popular!! Pa vanstra kortsidan (som inte syns pa bilden) ar det ytterligare ett fonster fast bara med fonsterluckor sa att barnen kan leka affar ar det tankt, med en fallbar hylla pa insidan. Men vi behover nog fler hyllor darinne och kanske ett litet bord om det far plats? Jag hade tankt lata barnen plantera nagon form av blommor eller kanske orter i blomladorna men vi har inte kommit sa langt an. Har tyvarr inga bilder fran insidan annu :(

Twins2010015.jpg

Oh hjälp vilken fin ni har :eek:
Tänk om det fått plats med en sån på vår yttepyttetomt :p

Oj vilken lyxstuga!
En sån vill jag också ha.
Till mig själv alltså, dottern är ju bara 8 månader :angel:.

oh hjälp vad fin!

det där skulle jag dock inte kalla lekstuga, utan mer lek-slott:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka