Eskadrons "snabbstallbandage"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare plus_mig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 1 996
Sv: Eskadrons "snabbstallbandage"

cactuspower skrev:
Åh, du har ingen bild på dina från Jacson? :bump:
Det lät väldigt intressant för min del!

Skulle vilja ha bandagetter till min häst men vet inte om jag, i alla fall inte just nu, har lust att lägga ut så mycket pengar på det.

Om du menar snabbandagen kan jag fixa det..

Till trådskaparen så är det faktiskt ganska enkelt att ha lösa paddar under, jag har de bara under de tjocka som sitter fast.

Sitter jättebra, förutom i fjol när jag hade ett föl som tyckte mammas BoT-paddar var väldigt goda att ha som napp. :crazy:

Japp det var dom jag menade.
Vore jätte snällt om du kunde ordna bild, ska helt klart leta efter sådana på mässan på lördag också. :bump: Fanns tyvärr ingen bild på Jacsons hemsida. Så det vore jätte snällt om du kunde ordna bild, gärna i morgon eller fredag så jag vet hur de ser ut innan lördag då.

Här kommer några bilder på mina snabbandage från Jacson.

De är välanvända och skitiga, men strunta i det. Jag är supernöjd med dom! :bump:

DSC00032.jpg

DSC00036.jpg

Dom ser super bra ut ju!
Ska helt klart spana efter sådana på mässan! :bump:
Tycker att både Eskadron och Veredus är lite dyra för min ekonomi just ni i alla fall. Men Jacsons ska jag nog helt klart satsa på.

Billiga också, om det är för skalet inkl. paddarna s.a.s? :)

Jepp, hela möblemanget följer med! ;)

Det enda jag ångrar är att jag inte köpte ett par till bakbenen med, för nu finns de inte längre där jag köpte dom.. :(

Åh okej, låter jättebra. Men du ska in till götet i helgen då?
De kanske finns på mässan tänkte jag, för där ska jag spana efter dom. :) Fast jag gör nog ett helt kitt på en gång, det är främst bak min behöver men det är lika bra och köpa fram också..

Egentligen vill ja veredus med magneter, men man är ju inte direkt gjord av pengar. Och jag är hittills nöjd med allt jag har köpt från Jacson. :)

Jag skulle åkt upp till mässan, men sen banga alla ur.. :mad:

Men hittar du nån som har så kan du väl meddela mig så kanske man kan beställa via postorder sen. :idea:

De verkar omöjliga att hitta på nätet också, mycket synd...

De där från Jacson verkade ju riktigt bra, ska nog ta o investera i ett set med sådana, o bra pris dessutom. Eskadron är ju som sagt lite dyrare o Verdus ytterligare ett snäpp dyrare.

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
176
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: Elo
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
565
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka