Det är vad jag skulle behöva för att kunna fixa det@Migo , påminnelse på telefonen en gång i timmen den 19:e -enda rätta sättet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är vad jag skulle behöva för att kunna fixa det@Migo , påminnelse på telefonen en gång i timmen den 19:e -enda rätta sättet!
För alla glömska så kan jag åtminstone tagga alla som vill vara med i ett inlägg sedan Gör en liten lista på morgonen dagen innan så att alla har chans att hinna se.
För alla glömska så kan jag åtminstone tagga alla som vill vara med i ett inlägg sedan Gör en liten lista på morgonen dagen innan så att alla har chans att hinna se.
Kommer det vara Malte eller Piccachu med på bilderna?! (eller är Malte och Piccachu samma person? Typ somJag är med!!
Vem vet vad som lurar i skuggornaKommer det vara Malte eller Piccachu med på bilderna?! (eller är Malte och Piccachu samma person? Typ som
Stålmannen/Clark Kent?)
Alla har bra kamera förutom jag men kommer jag ihåg ska jag försöka - men det lär inte bli så spännande Döm mig inte för hårt bara om jag glömmer.......Dåså, imorgon är det dags!
- Ett foto i timmen under tiden vi är vakna (behöver såklart inte vara exakt på minuten med en timmes mellanrum som bilderna tas, men det kan ju vara kul att försöka få det så jämnt som möjligt).
- Dokumentera hundens/hundarnas dag.
- Valfritt om ni vill lägga upp alla bilder på en gång här eller ta några i taget under dagen.
- Missar ni någon timme? Fortsätt när ni kommer ihåg att fotografera
Ni som hittills har sagt att ni vill vara med är:
@TantAgda
@Killaloe
@Fisherling
@bollen__
@AraSlei
@Tonto
@Migo
@russinbulle (?)
@Mowglispacemonkey
@Wingates
@TheaH
@Bison
@Corminta
och jag själv
Självklart är det helt ok för alla andra bukefalister att haka på, den här listan är bara för att påminna alla oss glömska som redan skrivit i tråden
Jag kommer fotografera åtminstone halva dagen med mobilen, så ska vi gå på bildkvalitet vinner nog många över mig Jag ser inte sådant här som något "fotografera tjusigt-tillfälle" utan just.. dokumentera. Däremot tänker jag på hur jag komponerar bilder osv oavsett kvalitet på kamera, det gör ju mycket för hur bilderna uppfattas.Alla har bra kamera förutom jag men kommer jag ihåg ska jag försöka - men det lär inte bli så spännande Döm mig inte för hårt bara om jag glömmer.......
Lapp skriven - men sen ska jag komma ihåg det varje timma med och det är en utmaningJag kommer fotografera åtminstone halva dagen med mobilen, så ska vi gå på bildkvalitet vinner nog många över mig Jag ser inte sådant här som något "fotografera tjusigt-tillfälle" utan just.. dokumentera. Däremot tänker jag på hur jag komponerar bilder osv oavsett kvalitet på kamera, det gör ju mycket för hur bilderna uppfattas.
Skriv en påminnelselapp och lägg där du förvarar hundarnas matskålar eller liknande, så ser du den när du ger frukost till galningarna?
Och jag.Dåså, imorgon är det dags!
- Ett foto i timmen under tiden vi är vakna (behöver såklart inte vara exakt på minuten med en timmes mellanrum som bilderna tas, men det kan ju vara kul att försöka få det så jämnt som möjligt).
- Dokumentera hundens/hundarnas dag.
- Valfritt om ni vill lägga upp alla bilder på en gång här eller ta några i taget under dagen.
- Missar ni någon timme? Fortsätt när ni kommer ihåg att fotografera
Ni som hittills har sagt att ni vill vara med är:
@TantAgda
@Killaloe
@Fisherling
@bollen__
@AraSlei
@Tonto
@Migo
@russinbulle (?)
@Mowglispacemonkey
@Wingates
@TheaH
@Bison
@Corminta
och jag själv
Självklart är det helt ok för alla andra bukefalister att haka på, den här listan är bara för att påminna alla oss glömska som redan skrivit i tråden