Bukefalos 28 år!

Ett skratt förlänger käften

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ingen ridning idag då HV inte lyckades få loss tiden, så efter att ha ägnat lite tid åt persedelvård och borstning av båda grabbarna, så tog jag W på en promenad.

Idag kändes han lugnare redan från start, d.v.s. redan när jag hämtade honom i hagen. Under promenaden gick vi över en träbro som går ganska högt över en å som är relativt bred. Det tyckte han inte var några konstigheter.

Lite fjollig som jag är ibland så tyckte jag det kunde passa med en hästselfie där i solnedgången och precis när jag riktat in kameran och fyrade av så gav han mig en mjuk puff i håret vilket resulterade i en ganska förvånad min hos mig (och suddig bild) men han höll kvar mulen i mitt hår och spetsade öronen vilket var så rart att hela mitt nylle brast ut i det bredaste flinet jag har förmåga till. :D Jo, jag fick det på bild också men är inte så pigg på att posta selfies här, men tänk dig en bäver med lite dubbelhaka och ögon smala som streck. Ungefär så såg det ut.

Han är ju allt rar den killen. :)

På hemvägen gick vi längs den trafikerade vägen en bit och bilarna brydde han sig så klart inte om. Däremot fåren, som finns lite här och där i grannskapet, hade han behov av att titta på. Han verkar inte så van vid får.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp