Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har blivit uppsagd helt och hållet från mitt jobb. Anledningen sägs vara arbetsbrist. När coronan slog till uppstod en massa...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
19 932
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Jag har fortfarande inte sökt ett enda jobb. Det enda jag gjort har varit att kolla på arbetsförmedlingens hemsida. Jag har egentligen...
Svar
7
· Visningar
2 118
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Dagbok Jag avskyr mig själv. Solen skiner men jag får inget gjort. Det finns egentligen massor att göra, men jag bara sitter som ett jävla...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: fijja
·
  • Låst
Dagbok Jag har av någon okänd anledning blivit en fegis i ridningen. Fart känns plötsligt läskigt. Kanske beror det på att jag blivit gammal på...
Svar
6
· Visningar
1 222
  • Låst
Dagbok Jag fattar inte hur det kan vara så segt att komma till skott med saker. Solen skiner ute och jag ligger på soffan. Det är ju inte så...
Svar
1
· Visningar
692
  • Låst
Dagbok En stor fördel med att vara ensam är att risken att drabbas av coronaviruset är minimal. Idag har jag i vanlig ordning inte pratat med...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner och jag är vaken sedan länge, men ändå ligger jag kvar i sängen. Jag vet ändå inte vad jag ska göra. Min initiativförmåga...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inget blir bättre. Jag fortsätter att vara apatisk, likgiltig och slö. Boendestödet påminde mig igår om varför jag köpt mitt hus (och...
2
Svar
21
· Visningar
2 558
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag får inget gjort. Jag har inte heller haft någon lust att skriva på ett tag nu. Egentligen har jag inget att säga nu heller. I min...
Svar
13
· Visningar
2 011
Senast: blommma
·
  • Låst
Dagbok Igår var jag till stallet och skulle rida. Där träffade jag hästens ägare. Hon berättade att hon legat på sjukhus i några dagar. När jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 864
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok Idag gjorde jag wais-testet. Det var mer omfattande än jag hade förväntat mig. Jag gjorde alla tio deltester i ett svep, men med lite...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: KattenMjau
·
  • Låst
Dagbok Det är skit att vara jag. Nu sitter jag här med en ångestattack igen. Jag har ringt två personer i hopp om att kunna åka över till någon...
Svar
12
· Visningar
2 344
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft boendestödet här hos mig idag. Det var andra gången vi träffades. Första gången pratade vi bara och fyllde i lite papper...
2
Svar
38
· Visningar
3 760
Senast: Sel
·
  • Låst
Dagbok Jag har försökt prata med mamma genom en mejlkonversation. Hon är uppenbarligen arg på mig och det sista hon skrev i sista mejlet var...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 432
Senast: lillamy73
·
  • Låst
Dagbok Jag red lektion igår igen och fick åter den lilla c-ponnyn. I början kändes han rätt slö faktiskt och jag fick driva. Vi började med att...
Svar
15
· Visningar
2 138
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar ledsna på medishästen då vi inte utvecklas. Det finns liksom bara en kortare slinga i skogen att rida på och man måste rida...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Dagbok Vad det suger att bli arbetslös på 50%. Det finns ju knappt några jobb här ö.h.t. Det lär ju bli skitsegt att försöka hitta något jobb...
2
Svar
33
· Visningar
2 376
Senast: Wingates
·
  • Låst
Dagbok Idag hämtade jag ut ytterligare en matkasse från Ica. På väg mot kassan såg jag att det stack upp en flaska i kassen. Det var vitt vin...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 989
Senast: monster1
·
  • Låst
Dagbok Jag har inget inbokat i helgen, varken idag eller i morgon. Så jag får inget gjort. Det är ju inte så att det saknas saker att göra men...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Som bekant så skaffade jag mig två bisamhällen i första halvan av juni förra året. Jag hade bara en topplistkupa som det ena samhället...
Svar
12
· Visningar
1 503
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp