Examensarbete

Fengur

Trådstartare
Hej! Skriver mitt examensarbete i vår och funderar nu på hur jag ska göra med min lilla studentlägenhet jag har i staden jag läser i.

Behöver man i regel ha kvar sitt boende under tiden man skriver examensarbetet eller tillbringar man ingen tid i skolan ändå? Min förhoppning är att kunna vara på hemmaplan.

Förstår att det kan variera beroende på vilket ämne man läst men intressant att veta :)

Jag tror att det beror väldigt mycket på ämne, själv är jag beroende av att ha närhet till bibliotek och arkiv när jag skriver.

Mina enda besök i skolan under tiden jag skrev examensarbete var två träffar med min handledare på skolan. Jag satt heltid hos det företag jag skrev för och hade min huvudsakliga handledare där.

Vi har som krav att skriva tillsammans med någon, så jag satt mycket i skolan. Men är det bara du som skriver kan du ju disponera tiden på ett helt annat sätt!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 212
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka