Få bort flugskit från bilens innertak

hagel

Trådstartare
Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit!

Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i väntan på firmabilen jag har beställt. När jag tittar upp ser jag till min fasa att det flera ställen är fläckigt av insektsbajs en masse:yuck:. Måste ha råkat stänga in en stackare som under natten tömt tarmen i sina desperata försök att slippa ut ur detta fängelse i form av en Skoda.

Min fråga är därför hur man får bort flugbajs från ett beige innertak i en bil? Helst utan att efterlämna alltför många fläckar på grund av hyrbil :crazy:.
 
Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit!

Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i väntan på firmabilen jag har beställt. När jag tittar upp ser jag till min fasa att det flera ställen är fläckigt av insektsbajs en masse:yuck:. Måste ha råkat stänga in en stackare som under natten tömt tarmen i sina desperata försök att slippa ut ur detta fängelse i form av en Skoda.

Min fråga är därför hur man får bort flugbajs från ett beige innertak i en bil? Helst utan att efterlämna alltför många fläckar på grund av hyrbil :crazy:.
Be att få byta den hyrbilen mot en annan?
Så kan de städa den innan de hyr ut den på nytt?
 
Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit!

Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i väntan på firmabilen jag har beställt. När jag tittar upp ser jag till min fasa att det flera ställen är fläckigt av insektsbajs en masse:yuck:. Måste ha råkat stänga in en stackare som under natten tömt tarmen i sina desperata försök att slippa ut ur detta fängelse i form av en Skoda.

Min fråga är därför hur man får bort flugbajs från ett beige innertak i en bil? Helst utan att efterlämna alltför många fläckar på grund av hyrbil :crazy:.
Du kan fukta(bara precis blöt) en Microfiber trasa och torka av, flugbajs sitter inte så jäkla hårt utan mest ytligt. Gnugga lite försiktigt så försvinner de .
 
@myzzan, har du koll på hur man kan få bort blodfläck på ljusgrått innertak (klämde fingret och virrade till det...), Såg det tyvärr inte med en gång, utan det hann torka in.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp