Facebook-chatten! Hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare månsken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 567
M

månsken

Igår så valde jag "Offline" i Facebookchatten, och nu så går det inte ändra tillbaka! Det står bara "Chatt (Offline)" och om man försöker trycka upp chatten så åker den bara ner direkt, det går alltså inte att ändra status. Mycket frustrerande! Någon som varit med om något likande? Hur göra? Hjäääälp :D

Sv: Facebook-chatten! Hjälp!

Har du kontaktat Facebook:s support?
Om inte gör det!

Det hör till god ton.

Jag ska göra det! Tänkte bara kolla först om det fanns nån jättesimpel lösning som jag inte tänkt på....

Okey, nu tror jag det fixade sig på nåt konstigt sätt. Att man ska behöva skriva ett inlägg och be om hjälp innan allt löser sig självt...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 537
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur