nightcrawler

Trådstartare
Kan nån förklara för mej..
Varför kan jag se gamla konversationer samt profilbild på en som har blockat mej men inga gamla inlägg eller nån profilbild på nån som tagit bort mej som vän? Även vissa inlägg från en som fortfarande är vän med mej är borta. Känns osannolikt att hon skulle ta bort just vanliga normala inlägg.

Kan nån förklara för mej..
Varför kan jag se gamla konversationer samt profilbild på en som har blockat mej men inga gamla inlägg eller nån profilbild på nån som tagit bort mej som vän? Även vissa inlägg från en som fortfarande är vän med mej är borta. Känns osannolikt att hon skulle ta bort just vanliga normala inlägg.

1) för att en block påverkar inte din chatthistorik
2) för att människan valt att bara vänner ska kunna se inläggen
3) för att människan troligtvis satt dig på en lista där de som inte "ska" se allt ingår

3) för att människan troligtvis satt dig på en lista där de som inte "ska" se allt ingår
1) fast vissa personer kan jag inte se gamla inlägg ifrån. Såna som jag har blockat. Är det för att dom har valt enbart vänner då?
2) och då påverkar det även äldre konversationer?

Tror jag hänger med nu

1) fast vissa personer kan jag inte se gamla inlägg ifrån. Såna som jag har blockat. Är det för att dom har valt enbart vänner då?

Tror jag hänger med nu

Om du har blockat någon så kan du inte se några inlägg från dem och vice versa, har du plockat bort blocken och ändå inte ser något, så har personen inställningen att bara vänner kan se dennes inlägg.

Konversationer i chatten påverkas inte, det är enbart vad som syns på "väggen" som påverkas om någon ändrar inställning från offentligt till vänner eller från vänner till vänner utom bekanta t ex.

Tror jag hänger med nu
Om du har blockat personen så borde du inte kunna se deras profil alls.

Om du har blockat någon så kan du inte se några inlägg från dem och vice versa, har du plockat bort blocken och ändå inte ser något, så har personen inställningen att bara vänner kan se dennes inlägg.

Konversationer i chatten påverkas inte, det är enbart vad som syns på "väggen" som påverkas om någon ändrar inställning från offentligt till vänner eller från vänner till vänner utom bekanta t ex.
Okej då är jag helt med. Tyckte det var märkligt att jag kunde se gamla konversationer med en som blockat mej men inte med nån som jag har blockat. Tycker det borde vara likadant, att jag inte ser det som den som blockat har skrivit.

Min och makens chatthistorik försvann i samband med blocken :confused: Eller har han raderat den på annat vis för den finns då inte kvar.

Min och makens chatthistorik försvann i samband med blocken :confused: Eller har han raderat den på annat vis för den finns då inte kvar.

Chatten ska inte påverkas om man blir blockad, det enda som händer är att den man chattat med "försvinner" så att det ser ut som man chattat med sig själv, men facebook kan ju för all del ha ändrat något så att historiken helt försvinner även hos motparten.

Chatten ska inte påverkas om man blir blockad, det enda som händer är att den man chattat med "försvinner" så att det ser ut som man chattat med sig själv, men facebook kan ju för all del ha ändrat något så att historiken helt försvinner även hos motparten.

Här är hela chatten borta.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 736
Senast: Enya
·
IT & mobiler Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: Masqueradee
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: cewe
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 709
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka