jag lovar för övrigt att hon är liiite mer återhållsam på fejjan än i lektrådarna på Buke...Nej då, skicka du. Vi har ju gemensamma vänner så jag ska nog lista ut vem du är![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag lovar för övrigt att hon är liiite mer återhållsam på fejjan än i lektrådarna på Buke...Nej då, skicka du. Vi har ju gemensamma vänner så jag ska nog lista ut vem du är![]()
Done !Nej då, skicka du. Vi har ju gemensamma vänner så jag ska nog lista ut vem du är![]()
Mycket återhållsam skulle jag vilja säga - du slår mig med hästlängder på fejjanjag lovar för övrigt att hon är liiite mer återhållsam på fejjan än i lektrådarna på Buke...![]()
Mycket återhållsam skulle jag vilja säga - du slår mig med hästlängder på fejjan![]()
Nej, det är förfrågningar. Dom väntar på att jag ska bekräfta. Men jag kanske har dåligt minne och glömt massa folk![]()
Jag har flera gånger fått att folk har accepterat min vänförfrågan och jag har inte en aning om när/hur jag skulle ha skickat dem. Och det till personer jag inte hade en aning om att de existerade.Om det inte är folk du känner kan du bara avvisa dem. Det händer ibland att folk skickar iväg vänförfrågningar av misstag. Den som blir avvisad kommer inte att få någon notis om det.
Om det inte är folk du känner kan du bara avvisa dem. Det händer ibland att folk skickar iväg vänförfrågningar av misstag. Den som blir avvisad kommer inte att få någon notis om det.
Ny fråga!
Hur lägger man upp en film? Eller skickar över den till någon annan? Om man lägger upp den själv så kan väl personen som vill ha den dela den på sin sida va?
Om man vill ha musik istället för sin röst i bakgrunden hur gör man då?
Blev visst fler än en fråga![]()
Om du vill ha musik i stället för originalljudet behöver du köra filmen genom en ett videoredigeringsprogram och lägga till det samt ta bort originalljudet.
För att lägga in filmen går du antingen till startsidan eller till din profilsida (genom att klicka på ditt namn högst upp på sidan). I rutan långt upp på sidan, där det står "vad gör du just nu?" finns det ett alternativ för att ladda upp foto eller filmklipp. Där klickar man och väljer det man vill ladda upp.Vid varje mediafil kan du välja vilken sekretess det ska vara på den, men jag är lite osäker på alla alternativ då jag inte testat allt.
Jag syns enbart av vänner, men det har ändå alltid funkat utmärkt att lägga in dessa bilder på buke.Jag gör det med bilder ibland för att kunna visa dem här![]()
Jasså? Hrm, måste testa!Jag syns enbart av vänner, men det har ändå alltid funkat utmärkt att lägga in dessa bilder på buke.