Facebooknewbie behöver hjälp.

Nej, det är förfrågningar. Dom väntar på att jag ska bekräfta. Men jag kanske har dåligt minne och glömt massa folk :p

Om det inte är folk du känner kan du bara avvisa dem. Det händer ibland att folk skickar iväg vänförfrågningar av misstag. Den som blir avvisad kommer inte att få någon notis om det.

• Gilla
Reactions: MM
Om det inte är folk du känner kan du bara avvisa dem. Det händer ibland att folk skickar iväg vänförfrågningar av misstag. Den som blir avvisad kommer inte att få någon notis om det.
Jag har flera gånger fått att folk har accepterat min vänförfrågan och jag har inte en aning om när/hur jag skulle ha skickat dem. Och det till personer jag inte hade en aning om att de existerade.
Jag antar att jag råkat komma åt något när jag scrollade på mobilen....

När jag öppnade mitt FBkonto blev jag överöst at förfrågningar direkt...åtminstone 25....fattade ingenting.
En del visste jag knappt vilka de var.

En del människor skickar vänförfrågningar bara för att man har hund, ser gullig ut på bild eller bara för att de känner någon som man själv känner. Välj du vilka du vill ha som vänner på FB, det är inget som folk behöver sura om!

Eller så gör man vara ingenting. Jag har minst 5 vänförfrågningar som är i limbo. Några vet jag inte vilka de är, och ett par av dem vill jag inte acceptera. Så de får bara hänga där..i all evighet... ;)

Ny fråga!

Hur lägger man upp en film? Eller skickar över den till någon annan? Om man lägger upp den själv så kan väl personen som vill ha den dela den på sin sida va?
Om man vill ha musik istället för sin röst i bakgrunden hur gör man då?

Blev visst fler än en fråga :p

Ny fråga!

Hur lägger man upp en film? Eller skickar över den till någon annan? Om man lägger upp den själv så kan väl personen som vill ha den dela den på sin sida va?
Om man vill ha musik istället för sin röst i bakgrunden hur gör man då?

Blev visst fler än en fråga :p

Om du vill ha musik i stället för originalljudet behöver du köra filmen genom en ett videoredigeringsprogram och lägga till det samt ta bort originalljudet.

För att lägga in filmen går du antingen till startsidan eller till din profilsida (genom att klicka på ditt namn högst upp på sidan). I rutan långt upp på sidan, där det står "vad gör du just nu?" finns det ett alternativ för att ladda upp foto eller filmklipp. Där klickar man och väljer det man vill ladda upp. :) Vid varje mediafil kan du välja vilken sekretess det ska vara på den, men jag är lite osäker på alla alternativ då jag inte testat allt.

• Gilla
Reactions: MM
Om du vill ha musik i stället för originalljudet behöver du köra filmen genom en ett videoredigeringsprogram och lägga till det samt ta bort originalljudet.

För att lägga in filmen går du antingen till startsidan eller till din profilsida (genom att klicka på ditt namn högst upp på sidan). I rutan långt upp på sidan, där det står "vad gör du just nu?" finns det ett alternativ för att ladda upp foto eller filmklipp. Där klickar man och väljer det man vill ladda upp. :) Vid varje mediafil kan du välja vilken sekretess det ska vara på den, men jag är lite osäker på alla alternativ då jag inte testat allt.

Tack, då ska jag testa och se om jag får det att funka :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 482
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 494
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka