Färgforum

D

Domaren

Är det inte dags för ett eget forum för frågor om färger på hästar snart, eller kanske lika gärna döpa om avel till färg??
 
Att byta namn på avels-forumet är kanske lite väl drastiskt med tanke på att man kan diskutera så mycket mer än färg inom det området.
Men ett nytt forum var en bra idé! =)
 
Hehe,ja tror INTE att d skulle bli så många som höll sig där då :p Å spec inte när man väl pratat om alla färger.
 
Pratat om alla färger??
Samma frågor dyker upp om och om och om igen... i mängder... :crazy:
 
Jaha... nu börjar frågorna angående färgavel drösa in på hingst också... snälla någon moderator eller Gunnar, vad har ni för åsikt om mitt förslag?
 
Jaja,jo ja vet, :p, men tror ändå inte d skulle va så många som diskuterade där. Men va vet ja? :p
 
Tycker det vore jättebra med nytt forum eftersom ungefär halva avelsforumet är fullt av trådar i stil med "Hur stor är chansen på konstantskimmel" och "Färg på fölet?".
Även på raser skulle det inte skada att slippa trådar om färgfrågor på olika raser...
Utmärkt idé, hoppas det blir så... :bump:
 

Liknande trådar

Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 162
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 935
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 613
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
554
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp