Fåglar och hundar?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tintomara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 658
T

Tintomara

Måste fråga här på "Andra djur" - är det någon som har både fåglar och hundar? Jag har ett par undulater och har en lång tid nu varit grymt sugen på att skaffa mig en hund. Nu kommer jag antagligen inte att göra det iaf det närmsta halvåret, men bara så jag vet för framtiden - går det överhuvudtaget att ha bägge dessa djur, eller är det helt hopplöst?

Sv: Fåglar och hundar?

Det borde gå bra. Är det en liten valp lär dom sig snart vad fåglarna är och om inte hunden sitter och stressar fåglarna går det också bra.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈