Fälttävlansryttare kastar kläderna

Sv: Fälttävlansryttare kastar kläderna

Men allvarligt vad får dom att tro att nån vill se dom utan kläder:confused: :rofl:

Tycker det är helrätt gjort av dem.

Och varför skulle man inte vilja se äldre och kanske inte helt perfekta människor utan kläder??

Det är ju naturligt!!

Syftet gör väl att alla borde köpa kalendern

Även om syftet är i grunden gott så tolkar jag det som att det är Lomas själv som har kontaktat ryttarna och bett dem ställa upp, för att få ihop nästan 400000 kronor till en "robotdräkt" åt henne själv. Det känns lite... själviskt :confused:

Kanske bara är jag som har missförstått det hela.

Senast ändrad:

Även om syftet är i grunden gott så tolkar jag det som att det är Lomas själv som har kontaktat ryttarna och bett dem ställa upp, för att få ihop nästan 400000 kronor till en "robotdräkt" åt henne själv. Det känns lite... själviskt :confused:

Kanske bara är jag som har missförstått det hela.

Hur kan det bli själviskt att vilja kunna röra sig igen???

Jag tycker att det eg skulle vara varje människas rättighet att få det oavsett om man blivit helförlamad genom en olycka i terrängen eller genom en bilolycka.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan brukar kallas ridsportens tuffaste gren – och det är inte bara ett uttryck. När eliten gör upp på Sweden International Horse...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Emily Ratajowski, 25, kan vara den nya Lady Godiva efter att poserat helt utan kläder i en ny fotografering. ... Källa / Läs mer...
Svar
2
· Visningar
396
Senast: yennork
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den nyzeeländske fälttävlansryttaren Mark Todd har adlats i hemlandet för sina tjänster inom ridsporten.... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
550
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Mark Todd skänker bort den teddybjörn som gjordes som en hyllning till honom när han tog OS-guld 1988. Björnen ska...
Svar
0
· Visningar
481
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka