Falupromenad 7/1

LillaMy84

Trådstartare
Jag kommer att ha lite tid att fördriva på måndag, innan tåget går hemåt kl 17 och det hade varit trevligt att få tröttat ut hunden lite innan den långa resan hem:idea:
Någon som vill ta en lite längre promenad med mig och min gamla mallefarbror vid säg 13-14 tiden?
Har lokalsinne guldfisk och aldrig varit i Falun innan så nåt längre känns överkurs på egen hand:p Dessutom är ju lite promenadsällskap aldrig fel:bump:

Sv: Falupromenad 7/1

*puttar*

Är det ingen med hund som bor i Falun och ska ut å rasta på måndag em?:(

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 611
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 371
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka