S
smocke
Jag förstår inte skillnaderna. Om hästen har fångkänning så har den inte fått fång än, eller? Var drar man gränsen mellan "känning" och fång. Hur avgör man vad som är vad, eller är det bara olika benämningar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte skillnaderna. Om hästen har fångkänning så har den inte fått fång än, eller? Var drar man gränsen mellan "känning" och fång. Hur avgör man vad som är vad, eller är det bara olika benämningar?
Huvudvärk v.s. migrän.
I andra länder graderar man fånganfallen- hur pass det påverkar hästen.Jag förstår inte skillnaderna. Om hästen har fångkänning så har den inte fått fång än, eller? Var drar man gränsen mellan "känning" och fång. Hur avgör man vad som är vad, eller är det bara olika benämningar?
Hovslagaren kan när han skor även ibland berätta att din häst har haft ett fånganfall för flera veckor sedan som du kanske inte uppmärksammat.
Jag tycker som du, kan hästen inte gå utan boots så kan den inte gå barfota. Har man inte misslyckats då i verkningen eller stirrar man sig blind på hur bra barfotagång för just denna häst är?Inte sällan säljer dessa barfotaboots. *mer pengar i fickan*
Jag kan tycka- om man har verkat rätt ska hästen kunna gå utan dessa.
Jag tycker som du, kan hästen inte gå utan boots så kan den inte gå barfota. Har man inte misslyckats då i verkningen eller stirrar man sig blind på hur bra barfotagång för just denna häst är?