Får inte bort tilläggen :(

karamelldrottningen

Trådstartare
Längst upp på varje sida står det att "Internet Explorer körs för tillfället med tillägg inaktiverade. Klicka här för att hantera, inaktivera eller ta bort tillägg".

Jag följer deras manual och ändå händer det inget!

Hur gör jag?

Kan inte komma in på vissa sidor och heller inte ladda ner bilder på Pixbox. Tröttsamt...

Sv: Får inte bort tilläggen :(

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir och allt är helt förändrat! + att nu syns det när jag stavar fel! Helt otroligt! Och kommer in på sidor jag annars inte viste fanns :D

Tackar ödmjukast!!!

Sv: Får inte bort tilläggen :(

Inga problem :)
Nu kan du byta skin(personas, tror jag de kallas) och installera användbara plug-ins(Add-ons) också :)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 247
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 509
Senast: lizzie
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 332
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 492
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka