Får jag tävla?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare bugzilady
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 764
B

bugzilady

Har dykt upp lite problem... Har tävling fre-sön i helgen. Och tävling nästa söndag (3e oktober). Hästens vaccination går ut den 2a Oktober. Får vara med på tävlingen den 3e oktober om jag vaccinerar henne söndagen innan? Räknas det som 6 eller 7 dagar..?:confused:

Sv: Får jag tävla?

Har dykt upp lite problem... Har tävling fre-sön i helgen. Och tävling nästa söndag (3e oktober). Hästens vaccination går ut den 2a Oktober. Får vara med på tävlingen den 3e oktober om jag vaccinerar henne söndagen innan? Räknas det som 6 eller 7 dagar..?:confused:

Reglerna är i år ändrade så nu gäller senast 5 dagar innan tävling så ja du får starta.

Liknande trådar

Hästvård Har ni erfarenhet av lymfangit där ni inte hittar något sår på 5 dagar men benet är som en stolpe, på kvällen på 5e dagen har det... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
20 575
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: fio
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Lavinia
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka