Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja om den är över 4 mån gammal och vaccinerad som den ska. Om det inte klart och tydligt står att besökade hundar inte får tas med så är det fritt fram.
Du visar upp vaccpapper när du går in. Dom flesta har som en sluss man går igenom. Om de inte skulle ha det så visa upp papperna om dom frågar.
Är det utställningen i Vreta du tänker på?
Jag ska dit med mina hundar, och det stod inget om att inte utställande hundar inte fick tas med. Så länge du visar upp vacc. intyg ska det vara fritt fram.
Då skulle i alla fall jag tolka det som helt ok att ta med besökande hund (och det har, när jag varit på utställningar, aldrig varit problem att ta med besökande hund om det inte stått att de inte får följa med).
Ta med vaccinationsintyg. På vissa ställen har de kontroll av hundarna innan man kommer in på området, på andra ställen slarvas det.
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför...