färdigfoder

melvin

Trådstartare
hej! jag är inte så jätteinsatt när det gäller färdigfoder, men är nu lite smått på jakt efter något som kan ersätta havren till min häst, då hon blir segare och segare ju mer havre hon får i sig...och eftersom höets värden inte räcker till för att hon ska kunna foras med enbart det, så behöver hon kraftfoder då hon har lite svårt att hålla hullet på vintern! Så nu tänkte jag fråga er, kloka människor; vad rekommenderar ni för färdigfoder till en häst man vill ha lite piggare?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 225
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 999
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 284
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka