färg på röd/brun häst ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare partihanni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 405
Sv: färg på röd/brun häst ?

Tyckte inte den var så hemskt röd.. då är min mycket värre.:angel:
Jag kör svart och marinblått bara för att vara tråkig. Funkar till allt;)

Den skulle nog bli snygg i marinblått eller brunt, beige skulle nog också funka!

Min ponny är ganska lik i färgen, men mörkare och mer röd (iaf på vintern).

Vi kör på mörkt rödbrunt sadel & träns, och har schabrak & lindor i marinblått, cremevitt och duvblått. Funderar på att köpa ett set med cremevitt schabrak och pistagegröna flätor, vore fint..

okej, du har inte någon bild ? :D

har en snart som är värre :crazy: men hon passar JÄTTE bra i marinblått, grönt funkar med, lila till viss måtta, senapsgult skulle säkert vara fint, cream.

sjukt mkt tack till alla tips! : D

Marinblått! :love:

14974636.jpg

och vitt funkar alltid! :D
13545364.jpg

Min häst har samma färg som din! :) Jag använder svart läder, vitt, alla nyanser av blå och i liten mån brunt. Har ett ensamt grönt tävlingsschabrak också som är rätt fräckt :) Jag har tänkt inhandla ett helt nytt tävlingsset på GHS, det ska vara i Sverigeblått (som flaggan) med vita detaljer och brodyr! Ska se om jag hittar ett matschande kavaj i samma färg, vore annorlunda minsann!

Liknande trådar

Utrustning Alltså en sådan öronluva man har under träns, ingen hag-flughuva. Har insett att min häst behöver få öronen skyddade även vid motion...
Svar
15
· Visningar
2 791
Senast: Ingela_S
·
Gnägg Tror inte vi har en sådan här tråd va ? Ove, brun sabino: Rebel, silver svart eller silver gulsvart: Så in med... 27 28 29
Svar
562
· Visningar
185 915
Senast: Lager
·
9
Utrustning Jag har nu skaffat mig en helt otroligt snygg valack som är svart. Jag har INGEN aning om vad för färg på sadel, träns, skydd, martingal...
Svar
6
· Visningar
2 124
Utrustning jag har ett litet litet I-lands problem :), min nya sadel är nästan samma färg som min häst dvs fux :(. jag har svart träns och...
Svar
9
· Visningar
2 128
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur