Färg till era islandshästar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zannaah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 10 322
Sv: Färg till era islandshästar.

Jag får nog uppdatera, har bytt färger... :D

Min musblack har fått bruna läderprylar istället för svarta... Det blev mycket finare! Hon har nu tre olika bruna träns och brun sadel. :d
kveikja.jpg

piskvek6.jpg

(Men vi kör fortfarande på Cerise/Hotpink som synes...)

salutrans.jpg

Snöggur har återgått till svarta läderprylar. Vilket jag tycker e himla bra för jag har snott hans fina bruna tyglar o de vill jag inte lämna tillbaka! (Min sambos häst = min sambos tyglar :angel: ).

Jag har en svartskäck. På honom har jag mestadels diskreta färger.

Svart träns + sadel
Om jag har schabrak, marinblått med vita/röda inslag, mörkgrönt med gula/silvriga inslag.. TYP! ;)
Svarta boots
Vita G-boots (såklart!)

Täckenas färger är svart, grått, marinblått. Sen har jag ett brunt med lite inslag av turkosblå typ, fast det är trasigt haha.

FÖRESTEN!
VART KAN MAN KÖPA AACHENNOSGRIMMA TILL ISLANDSHÄSTAR?? MED KROM (SILVERFÄRGADE) SPÄNNEN?
Har letat överallt men jag kan inte hitta en enda butik som har det. :S

Jag har en svartskäck. På honom har jag mestadels diskreta färger.

Svart träns + sadel
Om jag har schabrak, marinblått med vita/röda inslag, mörkgrönt med gula/silvriga inslag.. TYP! ;)
Svarta boots
Vita G-boots (såklart!)

Täckenas färger är svart, grått, marinblått. Sen har jag ett brunt med lite inslag av turkosblå typ, fast det är trasigt haha.

FÖRESTEN!
VART KAN MAN KÖPA AACHENNOSGRIMMA TILL ISLANDSHÄSTAR?? MED
KROM (SILVERFÄRGADE) SPÄNNEN?
Har letat överallt men jag kan inte hitta en enda butik som har det.
:S

Kanske inte är så aktuellt längre men jag hittade ett på Hööks, svart med silvespännen! :rofl:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 311
Senast: Edla
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka