Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skall köpa ett horseware täcke AMIGO 600D PLUS. Hittar det bara i den fula röda färgen.. Någon som vet om det kommer flera färger snart eller kommer det bara finnas i denna ugly röda färg?
Är det det ofodrade du tänker på?
medium finns i gråbrunt. Varför köper du inte ett 1200D då om det är bättre färg, eller ett vanligt täcke med en lös hals till.
Ja visst skiljer det i pris men det är ju mycket bättre kvalite oxå.
Just nu har ju strömsberg rea på de täckena så det skiljer inte mycket.
annarskan du köpa det vanliga amigo 600d + ett halstäcke, det finns i många färger, det kostar ca 520kr.
Föresten kollade lite närmare på priserna för jag blev lite fundersam när du skrev att det inte skiljde så mycket i pris. För hals och täcke får jag betala ca 1340 kr för Amigo 1200D Lite. Amigo 600D Lite kostar 699 kr. Det skiljer alltså 641 kr, nästan det dubbla. Så det skiljer allt lite i pris ändå du.
Hade jag varit du så skulle jag skippat ett täcke med 600D. Om det andra med 1200D kostar dubbelt så mycket så är det för att det är så mycket starkare.
600D kan man hitta mycket billigare och det beror på att de håller inte lika bra.
// Linda
Hundavel & Ras
Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
Hundavel & Ras Det är ju skillnad på "tydlig" och "extrem".
I min ras är det tex för det mesta lätt att se skillnad på hane och tik, men det är inte så...