Färger på Horsware AMIGO 600D PLUS 2011?

Trojlik

Trådstartare
Jag skall köpa ett horseware täcke AMIGO 600D PLUS. Hittar det bara i den fula röda färgen.. Någon som vet om det kommer flera färger snart eller kommer det bara finnas i denna ugly röda färg?

Sv: Färger på Horsware AMIGO 600D PLUS 2011?

Är det det ofodrade du tänker på?
medium finns i gråbrunt. Varför köper du inte ett 1200D då om det är bättre färg, eller ett vanligt täcke med en lös hals till.

Ja det är det ofodrade jag tänker på.

Jag vet inte om du kollat på priset. Men om du gör det ser du att det skiljer en hel del på priset mellan de två täckena.

Ja visst skiljer det i pris men det är ju mycket bättre kvalite oxå.
Just nu har ju strömsberg rea på de täckena så det skiljer inte mycket.
annarskan du köpa det vanliga amigo 600d + ett halstäcke, det finns i många färger, det kostar ca 520kr.

Ja bara täcket kostar ca 520. Sedan kostar halsen ca 400 kr. Så det blir billigare att köpa Amigo 600D Plus.

Tillbaka till frågan. Någon som vet något om färgerna?

Föresten kollade lite närmare på priserna för jag blev lite fundersam när du skrev att det inte skiljde så mycket i pris. För hals och täcke får jag betala ca 1340 kr för Amigo 1200D Lite. Amigo 600D Lite kostar 699 kr. Det skiljer alltså 641 kr, nästan det dubbla. Så det skiljer allt lite i pris ändå du.

Jag sa att det inte var så mycket när 1200d var på rea.

Men dåså, då är det bara för dig att köpa det röda då!
Har du tur kanske det kommer i någon annan färg i nästa kollektion.

Hade jag varit du så skulle jag skippat ett täcke med 600D. Om det andra med 1200D kostar dubbelt så mycket så är det för att det är så mycket starkare.
600D kan man hitta mycket billigare och det beror på att de håller inte lika bra.
// Linda

Ja köper jag ett Rambo kostar det ytteriligare dubbelt så mycket så då borde det vara 3 gånger så bra då? ;)

Nä men för den som är intresserad så finns de inte det i någon annan färg än rött och kommer inte komma heller. Jag mejlade och frågade.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 468
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?