färger till fux

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AnnaBW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 983
A

AnnaBW

Har lyckats få tassarna på en brun dressyrsadel, så nu fattas bara schabraket; MEN VILKEN FÄRG?
Gärna färger som inte är beige, brun eller grön..

Sv: färger till fux

Det beror ju helt på vilken fuxfärg din häst har...

Min är röd med ljusgul man och svans.

Jag tycker att han passar jättefint i marinblått, olivgrönt, creamefärg, senapsgult, rött och svart.
Han är ursnygg i allt som är åt guldhållet :)

Jag personligen har väldigt svårt för pastellfärger

Vitt, :bow: Alla hästar passar i det!

Kanske lite "fel" till vardags, men annars håller jag med ovanstående skrivare så som marinblått. :)

Marinblått är himla fint tycker jag. Men det finns massa fina färger till fux. Jag har bl.a: Grått, ljusblått, mörkblått, äppelgrönt, lila. Har i princip utom rött och rosa. Elr jag har ett ynka rött schabrak, men till hoppsadeln. Och just det, ett pärlemorrosa dressyrschabrak som inte ens ser ut som rosa. ;)

Jag har två stycken fuxar. Fullblodet som går lite mer åt det (oranga hållet) är supersnygg i rött, & halvblodet passar bäst i blått/marin.

Annars så passar som sagt, brunt & svart.

Har precis köpt en ny svart dressyrsadel åt fullblodet, & den ska det matchas med ett helsvart dressyrschbrak, svart träns (inget bling) & svarta benskydd...

Mörktgrönt, marinblått och vinrött tycker jag är snyggt till fuxar! (vinrött lite beroende på vilken fux-nyans hästen har!)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Sassy
·
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Fibusen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka