Färgpatroner till HP laserskrivare?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har en HP färglaserskrivare som är några år gammal (minst 5 år, skulle jag tro). Den är köpt begagnad, och fungerar jättebra. MEN färgpatronen, eller om det nu är färgpatronerna, är i det närmaste helt slut och jag undrar om någon bukare vet något bra ställe att köpa nya från? Modellen heter HP Color LaserJet 4550. Det skulle vara intressant att se hur pass mycket patronerna egentligen kostar, och om det är värt att kosta på det till en skrivare som ändå är så gammal.

Sv: Färgpatroner till HP laserskrivare?

Här är en länk med priser från ett ställe där jag brukar handla till min skrivare.

http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=752&langno=46

Som du ser är de inte billiga precis och frågan är ju vad du använder skrivaren till? Vill du skriva ut bra bilder är det nog bättre att skaffa en bläckstråleskrivare som också är ganska billig. Ska du däremot skriva mycket textdokument är väl den du har bra? Detta är bara min personliga erfarenhet av laser kontra jet.

Nej, bläckstråleskrivare kan jag inte med. Det är alldeles för mycket "tjafs" och problem hela tiden. Dessutom blir en bläckstråleskrivare väldigt dyr att använda i längden, tycker jag. Ja, jag använder laserskrivaren delvis för att skriva ut bilder med. Jag hittade något som heter www.ink66.com med vettiga priser (tror jag). Någon som handlat därifrån?

Inkclub har jag slutat handla ifrån. Två tidigare skrivare blev knasiga efter jag köpt färg därifrån och en kompis har varit ut för samma sak.

Köp orginal. If I had a penny for every malfunctioning printer caused by third-party cartridges that I have fixed...

pirat eller inte, var även noga med att kolla hur mycket "material" du får per krona.. jag har sett att det kan variera en hel del mellan olika tillverkare.

Liknande trådar

IT & mobiler Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Heulwen
·
T
Utrustning Har fått rekommendationer från olika håll att prova Albion K2 till min hästs rygg. Tog en chansning och köpte en begagnad, men den...
Svar
11
· Visningar
2 444
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka