Färskfoder

Sv: Färskfoder

Innehållsmässigt el förpackningsmässigt? Bravo tex innehåller väldigt få ingredienser, iaf Bravo plus. Dock ligger den förpackad lite konstigt, så de torra hamburgarna blir ännu torrare efter att förpackningen legat öppen i frysen några dagar. (små burgare som ligger 8 i en förpackning. Klass tex är mer som en portion ärtsoppa i korv, och känns väldigt färskt och vattnigt när man öppnar den.

Okej, vad är det för skillnad inehållmässigt? jag kan typ nada om färsk foder.

och vad skall man tänka på när man fodrar med detta?

Innehållet kan du läsa om på deras respektive hemsidor. Bravo har tex ett foder med bara korn, utan vete och havre.

Det är väl inte så mkt att tänka på vid utfodringen. LIte bökigt vid resor, och lite framförhållning så det hinner tina bara.

Jag har hört att Halla ska vara mer koncentrerat och att man ska behöva ge mindre av det.

Jag ger min dvärgpudel Bravo Plus. När jag öppnat förpackningen så lägger jag den i en fryspåse och sätter på en påsklämma, så är det stängt igen och ingen luft mm kommer in i förpackningen.

Precis så gör jag också. När jag öppnat förpackningen och om det blir någon burgare kvar så läggs de i en påse med en klämma.

jag har börjat de min ena tik klass. jag lägger det i en tapuwere burk.
blev rekomenderad fodax, någon som använder detta?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: Annat
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka