Fårskinn på börjes!!??

M

mizz_perfect

Såg igår att börjes hade fått in fårskinnssaker i sitt sortiment. ett nosludd kostade tex 50kr. hur kan de vara så billigt?? vad är det då för kvalite på det fåret?? med tanke på att det kostar ca 800kr att ta tillbaka skinnet från ett slaktat får. man kan ju undra... :confused:
 
Jag blev också fundersam på kvaliteten, men som du skriver står det att det är äkta...
 
Var hittar du dessa? På hemsidan el har du varit i butiken? Jag hittar inget.. :confused: Har de fårskinnspaddar/vojlockar åxå?

//jo7 :bump:
 
hmm, jaa.. men de har ju vissa saker som är identiska med hööks grejer men som kostar mycke mindre..? :crazy: de här sakerna kanske är samma kvalitét men billigare..?? men antagligen inte.. :p
 
ja jag blev fundersam iallafall :crazy: fårskinn är ju sällan/aldrig så dära billigt. skinnet kasnke smular sönder eller liknande, jag ska iallafall INTE köpa dessa saker. :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 445
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 004
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ För ett år sedan ca slutade jag äta gluten. Jag har inga uttalade problem när jag äter det förutom allmänt känslig mage och tendenser...
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp