Bukefalos 28 år!

Fasadklättrare eller fummelkisse?

K

Kaiten

Min katt var förr i världen (för ca 2 år sedan) världens smidigaste akrobat och "fasadklättrare"! Hon hittade vägar upp och ner för huset jag bor i på de mest intressanta sätt, men nu...
Nu så har hon "ökat lite" ( ;) ) i vikt och har tappat allt vad gäller balans och smidighet (Hon har varit inackorderad hos min mor som innekatt)!

Min fråga är: kan hon återgå till Katt-Tarzan eller kommer hon skapa små kratrar i gräsmattan nedanför mitt hus?
 
Sv: Fasadklättrare eller fummelkisse?

Det lär du nog märka :rofl: Får hon bara komma ut och motionera av sig lite "innehull" så kanske hon sätter fart upp för väggarna igen. Vänta o se!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 297
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 308
Senast: linnsan
·
Katthälsa Mamma katt och bebisarna mår hur bra som helst och är alla feta och glada ^_^, mamman har gått från att fräsa till att spinna och stryka...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp