fästingar

Sv: fästingar

Hej där!!

Jag har ett bra medel mot fästingar funkar på mina två jag har och det är Shy Feeder -B vitamin mot häst man får inte ge för mycket av det till hund 35 kg 1 matsked 3,5 1 tesked. Jag har testat olika på apoteket och även det veterinären skriver ut det har funkat med hundarna får dålig päls av det matt och mjällig även klåda av halsbandet. Så jag har kört med B - vitamin i 2 år och inte haft en fästing på mina hundar. Jag rekomendera EJ vitlök det är inte bra för hundar de kan bli förgiftade.
Hoppas det löser sig med fästingarna!! :banana: :banana:

Sv: fästingar

På tal om det, har nyss varit och skaffat det, Shy Feeder B-vitamin! :D Även om det är tre dagar till Arne kommer :bump:

Tänkte fråga om det går att äta själv oxå? Om det hjälper oss mot fästingar oxå? :confused:

Vill INTE ha fästingar de är hemska! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 563
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 614
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka