Fautras = buller-skadad häst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bennie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 954
B

Bennie

Ni som har Fautras - bullrar de mycket? Jag har nyligen åkt i en, och sablar vad det smällde! Inte motorbuller och vind-brus, utan skramlande metall och hårda smällar från bakdörrarna.
Kan det vara konstuktionsfel på just denna vagn, eller är Fautras ovanligt högljudda?

Sv: Fautras = buller-skadad häst?

Jag har lånat en Fautras en gång och upplevde den som en "skakig konservburk", så jag vet inte heller om det bara är en engångsföreteelse. Dörren var jättesvår att öppna och allmänt kronglig transport. Tummen ner.

Sv: Fautras = buller-skadad häst?

jag har aldrig haft några problem med våran Fautras tycker den är helt suverän, har åkt i den själv och det väldigt tyst, särskilt i jämförelse med ett trane-släp :crazy: jag åxå åkt i. där kunde man snacka buller, trodde att det skulle falla i små bitar vilken sekund som helst.

Liknande trådar

Gnägg Nu känner jag att det är en så otroligt markant förändring och är nyfiken på era erfarenheter kring detta! För 3 veckor sedan åkte jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 393
Trav Jag går i tankar om att köpa en ny träningsvagn nu när hästen har sprungit in pengar för att betala en :) Jag kör just nu med en... 2 3
Svar
41
· Visningar
10 266
Körning Är det någon här som råkat ut för någon olycka eller liknande vid körning? Hur har hästen funkat sen som körhäst? Eller la ni av med...
Svar
15
· Visningar
3 471
Senast: Zarro
·
Träning Det första steget är ju att erkänna att man har blivit rädd, men sen då? Jag har ingen backup, ingen som vill förstå. Bakgrund: För... 2
Svar
38
· Visningar
6 343
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka