Favorittrådar?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare MarieA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 782
M

MarieA

Hej!

Finns det nåt sätt att markera trådar som "mina favoriter" så att man direkt hittar dom? Ibland skrivs det så mycket i ett forum att man får leta flera sidor bak för att hitta den tråd man letar efter. I vissa andra forum kan man i sin profil spara vissa trådar som favoriter så att man lätt hittar dom utan att bläddra en massa. Finns det nån sån funktion på Bukefalos? Nån som vet? *hoppas*

Sv: Favorittrådar?

Hej!

Tack för tipset! Nu undrar jag bara hur man gör då...? :o

Jag hittade nåt som hette Prenumerationer på min profil, men inget om hur man la in trådar där...

Jag är rätt ny här :crazy:

Sv: Favorittrådar?

MarieA skrev:
Hej!

Tack för tipset! Nu undrar jag bara hur man gör då...? :o

Jag hittade nåt som hette Prenumerationer på min profil, men inget om hur man la in trådar där...

Jag är rätt ny här :crazy:

Lyckades hitta det själv efter lite letande :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
3 026
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 311
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 591
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025