M

M_Q

Ena hästens FEI pass går ut nu om några månader men det är belgiskt nr. men visst kan svenska förbundet bara stämpla i det igen!? Kostar det då igen !?

Sv: FEI pass

Det kan de hjälpa dig med! Ring och hör hur du ska göra, de är oftast väldigt hjälpsamma. Dock är jag osäker på om eller vad det kostar... Lycka till!

Sv: FEI pass

Vet tyvärr inte heller vad det kostar, men ring ditt så hjälper de dig, de gjorde de med mitt i allafall!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 339
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka