Bukefalos 28 år!

Fel datum och tid på servern?

Xzite

Trådstartare
Ett litet test...
Detta meddelande skrivs den 13e december klockan 23:40:40 men vad kommer servern säga att klockan är?

Jag har GMT +1 och automatisk inställning av sommartid påslaget vilket borde visa korrekt tid.

Men vissa inlägg verkar bli lite trasiga.

Här blev det dock rätt.
 
Senast ändrad:
Sv: Fel datum och tid på servern?

Buke visar fel tid om jag inte är inloggad. (1 timma före)
Tror det bara det är då man ser att det är inlägg gjorda i "framtiden"

Eller så är buke en tidsmaskin:idea:
 
Sv: Fel datum och tid på servern?

Jaha... då var det nog det fenomenet mina ögon reagerade på.
Ser på framsidan att det står "Alla tider är GMT +2. Klockan är nu xx:xx." när man inte är inloggad och att det ändras till "Alla tider är GMT +1. Klockan är nu xx:xx." när man loggar in, det känns inte helt rätt.
 
Sv: Fel datum och tid på servern?

Nu bör det vara fixat så att det stämmer för icke inloggade.
 
Sv: Fel datum och tid på servern?

Japp... nu stämmer det, framsidan visar "Alla tider är GMT +1. Klockan är nu xx:xx."

Någon automatisk omställning som inte hängt med ordentligt eller måste sånt skötas manuellt med vBulletin?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 752
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 493
Senast: Milosari
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 818
Senast: ako
·
Trav Måste bara skriva av mig lite då jag inte har någon att bolla tankar och ideer med. Har en 2 årig kallblodtravare som jag har fött upp...
Svar
4
· Visningar
2 588
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp