Fel på iphone?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 452

Lilla

Trådstartare
Min iphone stänger helt plötsligt ner och fastnar med en applesymbol på skärmen. Varför gör den det?
Har provat koppla den till iTunes och uppdaterat men det hjälper bara en kort stund. Är min telefon körd?

Det gjorde min (nya) också, fick en ’ny’ på garantin.
Det var nåt med programvaran har jag för mej. Fel var det iaf.

Fast den startade aldrig upp ens en gång utan fastnade i applesymbolen. Första gångerna fungerade den en stund i taget iaf men blev sämre o sämre. Fungerade inte heller att uppdatera och koppla till iTunes.

Det gjorde min (nya) också, fick en ’ny’ på garantin.
Det var nåt med programvaran har jag för mej. Fel var det iaf.

Fast den startade aldrig upp ens en gång utan fastnade i applesymbolen. Första gångerna fungerade den en stund i taget iaf men blev sämre o sämre. Fungerade inte heller att uppdatera och koppla till iTunes.
Ok tack.

Liknande trådar

IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Marita73
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler som kan hjälpa mig? Jag fick en ny iPhone på jobbet och vill koppla in mina earpods av märket SONY. Poddarna blinkar blått men kommer...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: fejko
·
IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
581
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka